W poniedziałek, 13 lipca poranną Mszą świętą rozpoczęliśmy trzeci turnus półkolonii ,,Salezjańskie Lato 2015″. Uczestniczą w nich dzieci z terenu naszej parafii i miasta Rumi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pierwszego dnia pojechaliśmy SKM-ką do Gdańska. Dzień ten zostanie w pamięci jako ,,dzień schodów” – ponieważ tego dnia przeszliśmy aż 1500 stopni. Byliśmy w Fabryce Cukierków, na wieży Kościoła Mariackiego, w Ratuszu Miejskim i Żurawiu. A na koniec dnia poszliśmy na lody i gofry.

Kolejny dzień – wtorek rozpoczęliśmy od gier i zabaw w salce. Każdy z uczestników namalował obrazek, który przedstawiał wspomnienie z poniedziałku. Następnie każdy miał możliwość zaprezentowania swojej twórczości przed pozostałymi uczestnikami półkolonii. Po zakończeniu zabaw poszliśmy na basen i bowling do Hotelu Faltom w Rumi. W środę wyjechaliśmy rowerami do Swarzewa. Po drodze odwiedziliśmy Osadę Łowców Fok w Rzucewie i zatrzymaliśmy się nad zatoką pucką w Pucku aby ostatecznie dotrzeć do Sanktuarium Maryjnego w Swarzewie. Czwartek upłynął nam niezwykle szybko. Wpierw pojechaliśmy do Władysławowa do Parku Linowego ,,Tarzan Park”, następnie weszliśmy na sam szczyt Latarni Morskiej w Rozweiu, a na koniec pojechaliśmy na plażę w Chałupach. W piątek po porannej Mszy świętej i śniadaniu spakowaliśmy rzeczy i ruszyliśmy w drogę powrotną do Rumi. Po drodze wykąpaliśmy się na plaży w Pucku, urządziliśmy konkurs strzelania z łuku w Osadzie Łowców Fok w Rzucewie i zjedliśmy lody w Osłoninie. Po powrocie każdy z uczestników otrzymał kawałek słodkiego arbuza. Rozdane zostały również nagrody dla ,,Najlepszych górala”, dla ,,Najdzielniejszego uczestnika wyjazdu” oraz dla osób które pomagały podczas drogi.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim osobom, które przyczyniły się do zaplanowania i zorganizowania Półkolonii, a szczególnie Wychowawcom i Animatorom.